مشترک گرامی، لطفاً به توضیحات و نکات زیر درباره تنظیمات اینترنت سیمکارت آپتل خود توجه فرمائید:
- پس از انجام تنظیمات اینترنت طبق راهنمای تنظیمات، گزینه داده موبایل (Mobile Data) را در تلفن همراه خود روشن نمایید.
- توجه: چنانچه با وجود انجام تنظیمات تلفن همراه خود، همچنان دسترسی به اینترنت فراهم نشدهاست، تلفن همراه را به وضعیت هواپیما (Airplane Mode) در آورده و سپس خارج کنید تا به اینترنت متصل گردید.
- توجه: چنانچه مشکل شما ادامه داشت، میتوانید با مرکز پشتیبانی مشترکین آپتل، از طریق شمارهگیری 100 از خطوط آپتل و 09991000000 از سایر خطوط تماس بگیرید.
- نکته: با توجه به تفاوت میان رابط کاربری سیستم عامل اندروید در تلفنهای همراه مختلف، امکان تغییرات جزئی در تنظیمات برخی از تلفنهای همراه نسبت به راهنمای ارائه شده وجود دارد.
مرحله سوم: تنظیمات زیر را گامبهگام در تلفن همراه خود انجام دهید.
از طریق دکمه منو (Menu) یا گزینه برنامههای کاربردی (Apps)،گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب نمایید.
در بخش بیسیم و شبکه (Wireless & Network) گزینه تنظیمات بیشتر (More Setting) را انتخاب نمایید.
زیر منوی شبکههای تلفن همراه (Mobile Networks) را انتخاب نمایید.
گزینه نامهای نقطه دستیابی (Access Point Names) را انتخاب کنید.
از طریق دکمه منو APN جدید (New APN) را انتخاب کنید.(در نسخههای قدیمیتر، در صورتیکه این گزینه را مشاهده ننمودید، با فشردن کلید منو (Menu)، این گزینه برای شما به نمایش در خواهد آمد).
در پنجره باز شده در قسمت Name و APN کلمه ApTel را تایپ کنید و سپس اطلاعات وارد شده را توسط گزینه ([OK]) تایید نمایید.
از طریق منو، گزینه ذخیره (Save) را انتخاب نمایید.
از لیست APN های قابل مشاهده ApTel را انتخاب و فعال کنید.